januar 16, 2017

Om oss

iQubeS er en ledende leverandør av innovative ledelses- og driftsløsninger til et bredt spekter av virksomheter og selskaper.

iQubeS sin forretningsmodell er å levere et skalerbart digitalt og skybasert kontor. iQS systemet er bygget opp av en rekke moduler og funksjoner. Dette gir en meget god fleksibilitet, hvor våre kunder kan vokse innenfor en og samme løsning.

Grunnleggende forretningsbehov løses i utgangspunktet innenfor en eller flere av våre 4 hovedmoduler, men det er samtidig viktig å se at disse ikke lever helt frittstående liv men samhandler til dels betydelig etter behov:

Kvalitet & HMS styring

Prosjektstyring

Personellhåndtering

CRM og kontraktshåndtering

Hovedmodulene kan så utvides gjennom et utall av tilleggsmoduler og funksjoner, alle med mål å effektivisere konkrete områder.

Løsningene er utformet med et intelligent og unikt grensesnitt for operasjonell kontroll på toppen av Microsoft SharePoint.