Business Online CRM

Kundehåndtering

Med Business Online CRM kan du enkelt administrere kontaktinformasjon, kontrakter, salgsmuligheter og leverandører. Hold deg oppdatert på både status og oppfølging, og sørg for at ingenting faller mellom stolene. Business Online CRM hjelper deg med å bygge sterkere relasjoner, øke salget og forbedre effektiviteten.

Små- og mellomstore bedrifter velger Business Online

Få full oversikt over salgsmulighetene dine

Få en detaljert oversikt over alle salgsmulighetene, inkludert hvem som er ansvarlig for oppfølging, hvor langt ned i salgstrakten de befinner seg og når de skal følges opp. Dette gjør det lettere å prioritere og sikrer at ingen salgsmuligheter går tapt på grunn av dårlig oppfølging.

Fordelene med Business Online CRM

Skreddersy din egen salgsprosess med sjekklister

Med Business Online CRM kan du enkelt skreddersy salgsprosessen ved hjelp av sjekklister. Du kan lage flere varianter for ulike typer salg, som nysalg, anbud eller oppsalg. Dette gjør det enkelt for ansatte å alltid følge bedriftens egen beste praksis, slik at ingen steg blir glemt. Sørg for en strukturert og effektiv salgsprosess hver eneste gang!

Samlingspunkt for bedriftens relasjoner

Få et samlingspunkt for bedriftens relasjoner, slik at du enkelt kan administrere og finne frem til kontrakter og kontaktinformasjon. Inne på bedriftens digitale arbeidsrom kan du samle møtenotater, dokumenter, eposter og avvik knyttet til de ulike bedriftene.

Dette gir deg god oversikt og enkel tilgang til den informasjonen du trenger, når du trenger den!

Evaluering og oppfølging av leverandørene dine

Få egne arbeidsrom for leverandørene hvor du kan samle og strukturere viktig informasjon knyttet til de ulike leverandørene og samarbeidspartnerne. Sett en predefinert prosess for leverandørevaluering, slik at du kan være sikker på at alle leverandører har gjennomgått en strukturert evaluering.

Slik får du bedre oversikt på leverandørene:

Populære ekstrafunksjoner

Ingen mellomlagring nødvendig. Flytt eposter og dokumenter direkte fra innboksen og inn i Business Online.

Les mer om Outlook Integrator

Gjør periodiske vurderinger av leverandørene. Perfekt for bedrifter som er underlagt Åpenhetsloven!

Les mer om Leverandørevaluering

Effektiviser utformingen og utsendelsen av tilbud til kunde med Tilbudsbygger integrert i Business Online CRM.

Les mer om Tilbudsbygger

Kontroll på kontraktene

Få tilgangsstyrte arbeidsrom for kontrakter. Knytt sammen kontrakter med de ulike kundene, leverandørene og samarbeidspartnerne. Få et predefinert dokumentbibliotek som gir deg full oversikt over gjeldende og utgåtte kontrakter.

Håndtering av kontrakter i Business Online CRM:
Få bedre oversikt og automatiser salgsprosessen med Business Online

Ofte stilte spørsmål

CRM står for Customer Relationship Management, eller kunderelasjonshåndtering på norsk. Et CRM-system kan være et kraftig verktøy i arbeidshverdagen som hjelper bedriften å vokse ved å blant annet eliminere friksjon; gi bedre samarbeid på tvers av avdelinger og lokasjoner, samt holde styr på kontaktinformasjon.

Et CRM system gjør det enklere å skape en god kundereise, fordi det legger til rette for en tilpasset oppfølging av kunden slik at kundene dine kan føle seg enda mer ivaretatt. 

Det finnes mange gode grunner til å bruke et CRM-system, her er noen av de: 

  • Standardisere håndtering av salgsmuligheter – Det kan være tidkrevende å håndtere mange salgsmuligheter, det å huske å følge opp alle kan være en stor oppgave i seg selv. Et CRM-system kan hjelpe dere å automatisere oppfølgingsprosessen av nye salgsmuligheter. På denne måten kan systemet minne selgerne på når de bør ta kontakt med prospekter igjen, holde oversikten over hva som har blitt gjort og få et fullstendig bilde over kundereisen til hver eneste salgsmulighet. 
  • Verdifulle analyser – Et CRM-system vil ikke bare samle inn kundedata, det vil også kunne analysere dataen og gi deg innsikt i hvor salgsteamet kan forbedre og optimalisere prosessene sine. 
  • Bedre oppfølging av kunder – Gjennom hele kundeforholdet samler det seg opp mye informasjon, gjerne fra ulike parter i bedriften. Et CRM-system gjør at dere kan samle ulik informasjon om kunden på én plass, slik at det vil være lett tilgjengelig for de ansatte som trenger det. På denne måten kan dere også yte enda bedre kundeservice. 

Et godt CRM-system vil gi dere bedre innsikt i salgspipeline, det vil kunne samle alle salgsmuligheter på én plass og kunne gi alle i salgsteamet en god oversikt over nøkkelinformasjon om enhver salgsmulighet. Det bør kunne gi salgsteamet verktøyene de trenger for å få kontrakten.

Et CRM-system vil hjelpe bedriften å få et overblikk og administrere hvert eneste steg av salgsprosessen, håndtere kundedata og kommunikasjon på én og samme plass. Det er eksempelvis mulig å integrere CRM-system med innboksen din, slik at dere kan samle viktig kundeinformasjon og korrespondanse på én plass. På denne måten vil alle i  teamet alltid være oppdatert på siste nytt rundt korrespondanse med kunden. 

Ta kontakt med oss i dag

Kraftig alene, enda bedre sammen

I Business Online er alle moduler knyttet sammen i den samme underliggende prosjektplattformen. Selv om hver modul er kraftig alene, skjer den virkelige magien når du bruker dem samlet.

Prosjektstyringssystem som hjelper deg med å håndtere flere prosjekter på samme tid. Få bedre oversikt i prosjektene, øk effektiviteten og styrk det interne samarbeidet.

KHMS

Registrering og håndtering av avvik og andre rapporterte saker. Gjør dokumentstyringen i denne modulen. Hent inn data om avvik og risikoer i bedriftene fra de andre modulene.

Denne modulen lar deg samle informasjon og dokumentasjon om hver enkelt ansatt i tilgangsstyrte arbeidsrom. Få påminnelse når det er tid for neste medarbeidersamtale.